tisdag 26 maj 2009

26 maj

Oj oj oj, nu börjar det närma sig med stormsteg!
Inte många dagar kvar tills jag får bli Fru M.
Ja, jag har valt att ta Mickes efternamn, efter många om och men. :-)
Jag behåller dock mitt eget som mellannamn.
Ett tufft beslut men nu är det gjort, papprerna är skickade till prästen.

Men jag tror fortfarande att det kommer att hända nåt.
Nåt som kommer att överskugga vår lycka på lördag...
Det är svårt att koppla av när man har den känslan.
Försöker skjuta undan den känslan men det är svårt.

Många gånger tänker vi att vi kanske skulle ha gjort som vi tänkt först, åka iväg och gift oss.
Ett litet bröllop på stranden med oss och kanske våra föräldrar.
Barfota och med blommor i håret...

Men just då när vi bestämde oss ville vi samla alla vi älskar, alla som har en speciell plats i våra hjärtan, och bara umgås.
Utan konstigheter och bara glada miner.

Att det ska vara så svårt att bara få vara lycklig...

1 kommentar:

BrunettAnna sa...

Hej där!!
Fin blogg du har!!
Och snart är du fru ....
det är afktist stort,trots många år ihop!!
Må så gott!!
Välkommen in till mej!! //Anna