söndag 7 juni 2009

7 Juni

Dax för lite bröllopsbilder!



Våra placeringskort som jag jobbat med i antal timmar...
.
Kanske inte så vanligt att ha med svart i bröllopsfärger men det är ju så vi, vitt-svart=favvofärger.








Middagslokalen.
Det som saknas är murgrönan utlagd på borden och tända ljus.










Vi såklart!
.
Äntligen gifta!



.
.
.
Lyckliga!




Jag och tjejerna.
.
Karin, jag, Molle, Ulle och Cina.









Tårtan som Mickes bror gjorde åt oss.
.
6 tårtor varav det här var den minsta.





Sylwia och Andreas.
Ps det är en lek, de ser inte ut såhär i vanliga fall... ds :)
Och bröllopsvalsen.

Det här var bilder från mina föräldrar och från Michaela.
Hoppas att fler skickar sina bilder till oss...
Så jag kan lägga upp ännu mer. :)

1 kommentar:

Malin sa...

Underbara bilder Milla!
Trist att vi inte kunde vara med. Du får visa fler bilder vid nästa tjejträff.
Kram
Malin och grabbarna Hannu. =)