tisdag 11 augusti 2009

11 augusti

Kom hem natten mellan måndag och tisdag.
Är nu hemma en snabbis för att tvätta och packa om, imorgon åker vi ut på landet.

Men det har varit en fantastisk resa!
Italien var precis som jag föreställt mig...
God mat och gott vin, härligt väder och resesällskapet kunde inte ha varit bättre. :)
Vi har gjort det vi önskat göra, bestigit Vesuvius, utforskat Pompeiji, varit på Capri och åkt på Amalfikusten och sett de gulliga små städerna som finns där.

Har dock gått upp ett par kilo, märkte det idag när jag tog på mig jeansen, de satt lite tajt.
Men det kanske inte är så konstigt när man ätit tre rätters middag varje kväll och minst en halv flaska vin varje dag, mest legat vid poolen under ett paraply (för varmt att ligga i solen) och knappt rört sig.

Nåja, så är det när det är semester!
Det får jag oroa mig om nästa vecka när jag börjar jobba igen, nu ska jag fortsätta ha det trevligt!

Bye for now!

1 kommentar:

daniel sa...

va gott med riktig mat, och riktigt färska råvaror från Sydeuropa. Lite avis, men välkommen hem!