söndag 25 oktober 2009

25 oktober

Imorgon går jag upp till heltid.
Det känns både bra och dåligt...

Det är bra för att det är bra att få rutin på vardagen igen men dåligt just pga av hur arbetssituationen ser ut för tillfället.
Att byta ekonomisystem har verkligen inte varit smärtfritt...
Varje dag man är på jobbet mår man dåligt pga av alla fel som hittas hela tiden.
Jag tycker personligen att hela projektet har skötts dåligt, vi som jobbar dagligen med detta får ingen information utan det stannar nånstans på vägen.
Vill man veta nåt måste man fråga och så borde det inte vara.
Vi har inga rutiner och man vet aldrig hur dagen kommer att se ut när man går till jobbet.

Min kurator tycker inte att jag ska gå upp till heltid men jag måste försöka.
Antingen går det bra eller så går det åt helvete och jag måste sjukskriva mig igen...

Min stressfaktor är verkligen låg nu för tiden...

2 kommentarer:

Brassetjejen sa...

Jag vet vad du pratar om... :) trots att jag själv vart borta i nästan 3v.

Jag tycker att du skall lyssna på ditt hjärta, själ och kropp! Och därför inte ta in eller ta på dig för mycket, av vare sig skuld, ansvar eller stress. Det gynnar varken DIG, din kropp eller relation!

Och om ngt år, så kommer ingen där "oppifrån" att tacka dig!
Vi alla andra vet att du gör ditt bästa... och kämpar var dag! Och faller du, ja då finns vi bakom och fångar upp dig! :)

Lägg din energi på att läka dig själv, din Micke, din lille Adam, kommande syskon, föräldrar, nära och kära!



Kramar till dig...

Malin sa...

Hej raring.
Trist för dig. Hoppas bara att du inte tar det personligt, är ju inte du som ställer till det.
Många kramar
Malin
(nu börjar nedräkningen inför Linköping=)