måndag 14 december 2009

14 december

Måndag morgon och jag är JÄTTEtrött!

Helgen har verkligen varit över förväntan.

Äventyret började tidigt i lördags morse när jag tog "semestertåget" till Nykvarn, väl där blev vi upphämtade av Malin i "invalidåket", ett stor buss till oss och våra väskor. :)

Sen gick lördagen åt till shopping, Afternoon tea och middag på Mozzarella.
Även en öl/cider/läsk blev det efter middagen på en krog.

Och helt plötsligt var det söndag, ännu mer shopping och sen biltur hem.

Jag är verkligen glad över att ha följt med och att jag har så fina kompisar.
Visst kan jag känna mig lite utanför ibland, jag har ju missat en hel del under ett helt år men den känslan går över lika snabbt som den dyker upp.

Jag släppte även en stor nyhet i helgen men den tar jag i ett annat blogg-inlägg för nu måste jag jobba.

Inga kommentarer: