tisdag 15 december 2009

15 december



Det blev många sms och påringningarna efter mitt inlägg igår. :)
Det är roligt att så många följer min blogg och reagerar över vad jag skriver.

Så för att stilla er nyfikenhet...

Ja, jag är gravid! Adam ska bli storebror!

Jag är i vecka 14/15 och mår precis som förra gången, uruselt, kräks en hel del.
Har fått piller utav en läkare som dämpar det lite grann men eftersom det är koffein i dem kan jag inte ta dem på kvällen...
Det börjar bli bättre men det är en lång väg kvar tills jag kan börja njuta.

6 kommentarer:

Malin sa...

Ännu en gång, grattis hjärtat!
Längtar efter att få träffa Adams lillebror eller lillasyster!
Tack för en jättemysig helg!
Kram
Malin

Charlotta sa...

Jag är så glad att Adam äntligen skall bli storebror. Jag skickar mina varmaste kramar till dig och Micke..

Puss på dig

daniel sa...

Va kul nyhet! Grattis! Hälsa Micke!

Pernilla sa...

Grattis, vad roligt för er! Många kramar Pernilla H.

Maria sa...

Grattis grattis grattis! Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag läser om din nyhet. Jag är en av de som inte har synts i din blogg. Jag har följt dig sedan tråden i familjeliv.
Jag är jätteglad för er skull och hoppas att allt får bra!

Norrlandslugnet sa...

Åhhh, blir alldeles gråtfärdig, vilken lycka!!!!
Även jag har följt dig sen tråden på familjeliv, kommenterat nån gång.
GRATTIS, GRATTIS!!!

Villemo