söndag 19 april 2009

19 april

Jag försöker verkligen bara tänka på allt som är positivt i vårat liv just nu.
Vi har varann, vi gifter oss om sex veckor och vi åker på bröllopsresa i sommar men det är lättare sagt än gjort.

Jag börjar tvivla på att vi nånsin kommer att bli föräldrar igen...

Den drömmen känns såååååå långt borta.
Vi snuddar vid den varje månad men varje månad blir det samma besked.
Jag misshandlar min kropp varje månad för att få den göra som vi vill men den har verkligen ett eget liv, den verkar inte alls vilja bli gravid.

Jag försöker att inte ge upp hoppet men det blir bara tuffare och tuffare att hålla skenet uppe.

1 kommentar:

Yvonne sa...

Förstår om det känns tufft men ge inte upp! Kolla med stickan igen om ett par dagar - för mig tog det nämligen 17-19 dagar innan resultatet syntes på stickan och då hann jag också först tro att det var kört. Fortfarande finns det alltså chans!

Tänker på er!
Puss & kram