torsdag 30 april 2009

30 april

Ska försöka att inte skriva så låååångt om möhippan... :)

Allt började med att vi, jag och tärnorna, hade bestämt att vi skulle träffas för att kolla klänningar åt dem. Yvonne skulle hämta upp mig och så skulle vi åka till s-tälje för att möta upp Ulle.
Vi hade bokat vid halv nio, tjugo i åtta ringer Yvonne och väcker mig och frågar om vi kan käka frukost på vägen. Jag som vaknar hungrig blev väl inte alltför glad utan muttrar "Kan vi väl göra...".
När det sen ringer på dörren står både Yvonne och Ulle där!
Ärligt talat så förstod jag ingenting... Efter ett tag gick iallafall ett ljus upp. Aha möhippa!

Vi tar en taxi till Hotell Hilton vid Slussen för att käka frukost och där var även de andra tjejerna. Jag blev väldigt skakad och fick lite tårar i ögonen för att de tog sig tid för att vara med mig.

Efter frukosten gick vi till Grönan, spelade femkamp, drack och åt.

Vi gick vidare och satte oss i en park vid Medborgarplatsen och drack lite till.. :)

Sen gick vi till ett ställe som heter Art Corner Sthlm på söder.
http://www.artcorner.se/index.html
Jag fick uppgiften att måla en tavla av Micke. Jag är inte speciellt kreativ så det blev bara en streckgubbe men det var jättetrevligt, tjejen som hade det var otroligt trevlig och framför allt så fick vi en massa tid till att sitta och prata.

Avslutade sen kvällen på A la Crepe. http://www.crepes.nu/
Var hemma vid halv tolv, helt slut men fruktansvärt nöjd!

Vilka underbara vänner jag har!

2 kommentarer:

Ulle sa...

åh vad kul att du blev nöjd med dagen!! det var du värd!!

kram kram U

Charlotta sa...

Jag håller med Ulle.Det var så kul och roligt att se dig komma in på Hilton där vi alla stog, nervös var du hela dagen på vad vi skulle göra med efter ett tag släppt det.Jag är glad att jag fick vara med dig och alla andra under denna vackra dag då solen sken och vi var alla på glada för din skull.
Nu är det inte långt kvar innan du blir FRU.....

Kramiz Lotta