fredag 16 januari 2009

16 januari

Världens otur.
Så säger läkarna om vår situation.
Först var det "världens otur" att Adams bakterie inte gav med sig...
Sen var det "världens otur" att jag inte hade några ägg den här månaden...

Kan inte vi slippa få ha "världens otur" nån gång?
Det finns så många som glider fram på ett bananskal, som inte mött några motgångar, varför kan inte de få ha lite "världens otur" istället för oss???
Det finns banne mig ingen rättvisa!

Men jag är iallafall lite lugnare idag än vad jag var i tisdags.
Tack allasammans, för all positiv feedback som jag har fått på mitt förra blogginlägg.
Jag har nu fått lite distans och vet (för det mesta) att inget var mitt fel.
Vi har återigen kunnat plocka upp våra spillror och vänt blickarna framåt.

Men får vi "världens otur" igen, då vette fan om jag orkar mer...

3 kommentarer:

Ulle sa...

gumman, världens otur suger!! men jag är övertygad om att turen kommer snart. det måste den och det är du värd efter all skit som hänt på sistone!!

håller alla tummar som kan hållas för dej och Micke!

puss och kram U

sandra sa...

Jag har läst din blogg om ert vackra barn Adam, och jag grät så mycket. Men ändå, vilken tur att han fick just er som föräldrar. Ni verkar vara så fina och vårdar hans minne så ömt. All styrka och lycka till er.

Adhdmamman sa...

HEEEJ!
Nej jag visste ej du hade bytt,,, låter bra med ett bättre år!
Ändrade din adress på min blogg...

Du är bäst glöm inte det!

KRAM