tisdag 27 januari 2009

27 januari

En sten har lyfts från mina axlar...

En kvinna från Försäkringskassan ringde mig för ett par dagar sen och förhörde mig om situationen, det hela flöt på väldigt bra och hon bad om ursäkt att det tagit sån tid innan de hörde av sig men sa sedan att nu var allt i rullning.
Jag har fått godkänt ifrån dem och har nu äntligen fått lite pengar.
Mina planer på att jobba 75% i februari var absolut inga problem.
Jag tackar min lyckliga stjärna(Adam) att jag fick en bra handläggare.
Man orkar helt enkelt inte tjafsa med FK när man mår som sämst.

Hur jag mår i övrigt...
Det går mycket upp och ner, på jobbet sätter man på sig pokerfejset så när jag kommer hem är jag helt slut.
Det är konstigt att det är så, man tycker att eftersom jag bara jobbar till ett så borde jag ha en massa energi. Det är ju perfekt att göra en massa saker nu innan jag jobbar fullt på jobbet.
Men jag orkar ingenting!
Jag är helt slut i kroppen men jag kan ändå inte sova på nätterna.
Har en massa mardrömmar då jag försöker fly så varje morgon känns det som om jag inte har sovit nåt alls.

Hur gör man för att få tillbaka orken?

Inga kommentarer: