onsdag 11 mars 2009

11 mars

Jag har en känsla i kroppen, att nåt kommer att överskugga vår bröllopsdag, att nåt kommer att hända som gör att vi inte kommer att kunna njuta av vår dag.

Igår ringde pappa mig och sa att farmor och farfar inte tänkte komma.
Jag vet att de börjar bli gamla men det är ju ändå vår bröllopsdag, de behöver ju inte röra på sig så mycket, pappa skjutsar fram och tillbaka och de behöver bara sitta ner, titta på oss och sen äta middag.
Blev fruktansvärt besviken men pappa sa att han hoppas att de ändrar sig när våren börjar komma.

Jag vill ju ha alla som har en speciell plats i våra hjärtan där och de ingår ju definitivt.
Hoppas verkligen att de ändrar sig...

1 kommentar:

Malin sa...

Hej raring.
Vet hur det känns. Min mormor kom inte på mitt och Magnus bröllop (men däremot min morfars andrda fru). Magnus bjöd båda sina morbröder (den enda släkt han har här nere) och de kom inte heller. Tyvärr så blir man lite beskviken ibland...
Men jag insåg att det inte hade varit roligare att tvinga dit någon. Bröllop är en glad tillställning och till den skall det endast komma personer som VILL komma, och jag vill gärna komma till erat bröllop!! :) Bara så du vet.
Många kramar
Malin