fredag 27 mars 2009

27 mars

Idag tänkte jag sprida lite positivitism (heter det så?) i min blogg. :)
Är lite less på att bara skriva när jag mår dåligt...

Så här kommer det:

1. Både jag och Micke får tillbaka på skatten, fyra gånger mer än vad vi hade hoppats på.

2. Jag har gått ner 6 utav 10 kilo.

3. Jag kan få på mig mina gamla jeans.

4. Det är vår i luften.

5. Det är fredag!

Så med den positiva inställningen ser jag fram emot helgen då jag imorrn ska till frissan och testa bruduppsättning och sen på söndag återigen träffa sömmerskan.

Så mina vänner, jag önskar er en underbar helg med mycket mys så hörs vi snart igen.

1 kommentar:

Brassetjejen sa...

Y go girl!
Vilka framgångar!
Det är du värd! Detta måste verkligen bli ert lucky year! =) Ni är iaf en god bit på väg!

Ps. Det är så skönt att höra ditt skratt på jobb igen!

Ha en super mysig helg du med och lycka till med håret och klänningen!

Kram annapanna