måndag 16 mars 2009

16 mars

Tänk att det redan är måndag!
Den här helgen har gått så fruktansvärt snabbt.
Det har varit en jätterolig helg men den var över alldeles för snabbt...

I lördags, var jag med Ulle, vi var på Melodifestivalen (vilken skräll, det trodde man aldrig...) och sen gick vi till Cafe Opera. Där kände vi oss som två rådjur på hal is.
Cafe Opera är verkligen inte vårt ställe!
Men eftersom vi var bjudna till VIP-en var vi ju tvungna att gå dit och titta iallafall.
Det var ...hmm... intressant.
Vi fick gratis öl och champagne. Världens största champagne flaska bjöd de på, måste ha varit typ 6 el 7 liter, man var tvungen att ha tvåhandsfattning för att kunna hälla.
Och sen avslutade vi kvällen på Max. Perfekt! :)

Söndagen träffade jag Towe och Annika. Vi skulle ha scrappat men vi pratade alldeles för mycket så det blev inte så mycket av den varan.
Vi kom på att sist vi träffades alla tre var hösten -07.
Det är helt sjukt hur snabbt tiden har gått, 2008 var ett knasigt år...

Men nu är det måndag, en hel vecka tills nästa helg.
Jag har dock en hel del inbokat den här veckan så den kommer nog att gå snabbt.
Jag hoppas på det iallafall...
Jag läääääängtar till helgen då jag ska träffa sömmerskan igen.

Undrar verkligen hur klänningen kommer att se ut???

Inga kommentarer: