tisdag 3 mars 2009

3 mars

Det är mycke tankar just nu.
Började jobba heltid igår och jag är ganska bitter över det.
Det var ju inte såhär jag skulle spendera våren...

Men jag försöker hålla mig positiv.
Försöker sysselsätta mig med bröllopsplanerna.

En hel del börjar falla på plats och det är väl tur det, det är ju bara tre månader kvar.
Imorrn ska vi titta på ringar. Jag har hittat en jag är intresserad utav så jag ska ta en sista titt innan jag bestämmer mig. Men jag är orolig för att den är för mycket bling-bling för att ha på sig i vardagen...
Kan det bli för mycket bling-bling i en vigselring???

ps vår älskade son skulle ha blivit 5 månader idag... Hoppas att han vet om att han är saknad... ds

1 kommentar:

Unknown sa...

Kan aldrig bli för mycket bling-bling i en vigselring! :)
Kram
Annika